مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 28 شهریور 1399 ساعت 20:202020-09-18بين الملل

انتقاد چین از اتهام زنی و شایعه پراکنی پامپئو


به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه سیاسی خبرگزاری دانشجو، در حالی که مایک پامپئو وزیر خارجه آمریکا در حال سفر دوره ای خود به چهار کشور در آمریکای جنوبی است، سفارت چین در سورینام (کشوری در شمال شرقی آمریکای جنوبی) در واکنش به سخنان پامپئو در این کشور علیه شرکت های چینی، - سفارت چین در سورینام در واکنش به اظهارات اخیر وزیر خارجه آمریکا گفت که پامپئو باید به حقایق و واقعیت ها احترام گذاشته و اتهام زنی و شایعه پراکنی را متوقف کند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه سیاسی خبرگزاری دانشجو ، در حالی که مایک پامپئو وزیر خارجه آمریکا در حال سفر دوره ای خود به چهار کشور در آمریکای جنوبی است، سفارت چین در سورینام (کشوری در شمال شرقی آمریکای جنوبی) در واکنش به سخنان پامپئو در این کشور علیه شرکت های چینی، اعلام کرد که وزیر خارجه آمریکا در حال اتهام پراکنی علیه چین است.

پامپئو در نشست مشترک با چان سانتوخی رییس جمهور جدید سورینام گفت که کیفیت و خدمات شرکت های خصوصی آمریکا با شرکت های چینی باید بر اساس و مبنایی عادلانه مقایسه شود.

وی اضافه کرد: ما شاهد سرمایه گذاری حزب کمونیست چین در کشورها هستیم و این عالی به نظر می رسد اما زمانی که هزینه های سیاسی مربوط به آن شفاف می شود، تمام آن نمای عالی فرو می پاشد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

انتقاد چین از اتهام زنی و شایعه پراکنی پامپئو

انتقاد چین از اتهام زنی و شایعه پراکنی پامپئو