مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 28 شهریور 1399 ساعت 20:102020-09-18حوادث

جستجوها برای کودک گمشده ادامه دارد/ اکیپ های گشت امشب در منطقه خواهند ماند


عملیات جستجو برای پیدا کردن پسربچه چهارساله که روز جمعه در منطقه «سرخه دیزه» از توابع این شهرستان مفقود شده توسط پنج اکیپ امداد و نجات ادامه دارد و تا یافتن گمشده جستجو دنبال می شود.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از کرمانشاه، به دنبال وصول خبر مفقودشدن پسربچه ای چهارساله در منطقه سرخه دیزه ، نیروهای زیرمجموعه ستاد پیشگیری، هماهنگی و فرماندهی پاسخ به بحران شهرستان دالاهو و مردم شریف روستای سرخه دیزه به جستجو برای کودک مفقود شده پرداختند.

کرم محمدی فرماندار شهرستان دالاهو که در محل حاضر و  شخصاً بر این عملیات نظارت دارد در خصوص اظهار داشت: همه نیروها با تمام وجود پای کار هستند و تلاش ها برای یافتن این پسر بچه کماکان ادامه دارد.

وی افزود: پنج اکیپ متشکل از کوهنوردان شهرستان به سرپرستی آقای هرمز بختیاری، نیروهای منابع طبیعی و محیط بانان مجموعه محیط زیست به منطقه اعزام و تا صبح در محل باقی خواهند ماند و در کنار عزیزان نیروی انتظامی و هلال احمر شهرستان به جستجو ادامه می دهند.

محمدی از پیگیری آقای باباخانی رییس دادگستری شهرستان و همراهی مردم شریف روستای سرخه دیزه با نیروهای عضو ستاد پیشگیری، هماهنگی و فرماندهی عملیات پاسخ به بحران شهرستان تقدیر و تشکر نمود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

جستجوها برای کودک گمشده ادامه دارد/ اکیپ های گشت امشب در منطقه خواهند ماند

جستجوها برای کودک گمشده ادامه دارد/ اکیپ های گشت امشب در منطقه خواهند ماند