مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 28 شهریور 1399 ساعت 19:302020-09-18سياسي

دعوت به مناظره؛ با جان فرزندانمان بازی نکنیم


با بازگشایی مدارس و روند روبه رشد بیماری کرونا دکتر پیام آزاده انکولوژیست طراز اول ایران و عضو هیات علمی دانشگاه شهید بهشتی، حاجی میرزایی وزیر آموزش و پرورش را به یک مناظره در رسانه های عمومی دعوت کرد.

- با بازگشایی مدارس و روند روبه رشد بیماری کرونا دکتر پیام آزاده انکولوژیست طراز اول ایران و عضو هیات علمی دانشگاه شهید بهشتی، حاجی میرزایی وزیر آموزش و پرورش را به یک مناظره در رسانه های عمومی دعوت کرد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، درخواست این مناظره در حالی صورت گرفته است که طبق ادعای وزیر آموزش وپرورش مبنی بر تکذیب خبر انتشار کرونا در مدارس و کذب خواندن خبر مربوط به انتشار بیماری کرونا، معاون درمان دانشگاه علو پزشکی اصفهان اعلام کرد یکصدو شصت و سه دانش آموز در این استان مبتلا به کرونا شده اند و دوهزارو هشتصدو سه دانش آموز هم یکی از اعضای خانواده شان گرفتار این بیماری شده اند.

همچنین دکتر طبرسی رییس بخش عفونی بیمارستان مسیح دانشوری اعلام کرد که اگر با همین روال پیش برویم آمار فوتی ها در روز به بیش از ششصد نفر خواهد رسید و در این چند روز چندین معلم و دانش آموز کرونایی داشته ایم.

این آمارها و مصاحبه امروز دکتر حریرچی مبنی بر قرمز اعلام کردن کل ایران و افزایش 4 برابر شدن امار مبتلایان در تبریز و دو برابر شدن آنها در تهران و سوپر قرمز ش


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

دعوت به مناظره؛ با جان فرزندانمان بازی نکنیم

دعوت به مناظره؛ با جان فرزندانمان بازی نکنیم