مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 28 شهریور 1399 ساعت 19:202020-09-18سياسي

ناراحتی مردم از بی عدالتی ها و فاصله طبقاتی


استاد حوزه علمیه قم با انتقاد از بی عدالتی ها و فاصله طبقاتی حاکم بر جامعه گفت: ما کشوری ثروتمند با منابع فراوان مادی و انسانی هستیم که مدیریت درست مسؤولان می تواند از بی عدالتی ها و فاصله های طبقاتی حاکم بر جامعه بکاهد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از قم، حجت الاسلام والمسلمین حبیب الله فرحزاد جمعه شب در حرم مطهر حضرت فاطمه معصومه (س) و در جمع عزاداران حسینی اظهار کرد: مملکت ما مملکت امام زمان (عج) و آن حضرت پناهگاه این امّت است، به بیان دیگر با عنایات آن حضرت بوده که این کشور سرپا مانده و ان شاء الله تا زمان ظهور هم سرپا خواهد ماند.

وی افزود: حکایت آیت الله نایینی در زمان جنگ جهانی دوم معروف است که ایشان آن هنگام که ایران مورد هجوم قدرت های آن زمان قرار گرفته بود دیدند که امام زمان (عج) دیوار کج شده ای را بر روی نقشه ایران نگاه داشته اند و می فرمایند ایران شیعه خانه ماست و ما آن را حفظ می کنیم.

فرحزاد با بیان این که متأسفانه تقوای مالی در کشور کم است خاطر نشان کرد: ما همچنان نتوانسته ایم سیستم بانکی خود را اصلاح کنیم و برخی همچنان گرفتار ربا هستند.

وی اضافه کرد: آمار 15 میلیون پرونده در سال در کشور ما نشان می دهد که متأسفانه برخی از ما به یکدیگر رحم نداریم و نسبت به حقوق همدیگر تعدی می کنیم.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ناراحتی مردم از بی عدالتی ها و فاصله طبقاتی

ناراحتی مردم از بی عدالتی ها و فاصله طبقاتی