مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 28 شهریور 1399 ساعت 19:002020-09-18سياسي

تأسی به فرهنگ انقلاب اسلامی عامل پیروزی های مردم یمن است


تأسی به فرهنگ عاشورایی انقلاب اسلامی عامل پیروزی های یمنی ها در جنگ با آل سعود شده است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، سردار علی فدوی جانشین شب گذشته در بیست و سومین گردهمایی یادگاران هشت سال دفاع مقدس استان البرز، که در سپاه ناحیه امام حسین (ع) کرج برگزار شد، اظهار کرد: زیباترین جلوه بهشت جلساتی است که رنگ و بوی دنیا ندارد؛ بلکه رنگ و بوی شهدا و آنچه جلوه حق از آن برخوردار است را دارد.

وی بیان کرد: شهدا در مرتبه ای قرار دارند که اگر کل مردم دنیا جمع شوند نمی توانند مرتبه ای که خدا به شهید داده است اضافه کنند اما شهید می تواند به همه عنایت داشته باشد، به خاطر اینکه خداوند این افتخار و اختیار را به شهید داده است.

جانشین فرمانده کل سپاه با اشاره به آیه 169 سوره آل عمران (و لا تحسبن الذین قتلوا فی سبیل الله بل احیا عند ربهم یرزقون)، یادآور شد: این آیه شریفه در وصف شهدا در دوران دفاع مقدس خوانده می شد.

وی ادامه داد: ذیل این آیه در تفسیر مجمع البیان، عالی ترین حدیثی است که درباره مرتبه شهدا بیان شده است و این حدیث از امام رضا (ع) نقل شده و ایشان از امام حسین (ع) نقل کرده اند و امام حسین (ع) از امیرالمؤمنین (ع) نقل کرده اند و امام علی (ع) از پیامبر خدا (ص) نقل کرده اند و در فرازهایی از این حدیث بلند رسول خدا (ص) از خداوند نقل شده است، از لحظه ای که رزمن


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تأسی به فرهنگ انقلاب اسلامی عامل پیروزی های مردم یمن است

تأسی به فرهنگ انقلاب اسلامی عامل پیروزی های مردم یمن است