مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 28 شهریور 1399 ساعت 18:452020-09-18فرهنگي

نمایشگاه کتاب؛ از ابهام تا نمایشگاه مجازی


پس از ماه ها وضعیت نامشخص نمایشگاه بین المللی کتاب تهران که به عقیده بسیاری به عنوان یک فروشگاه میزبان مخاطبان است، حالا از برگزاری نمایشگاه مجازی کتاب تهران خبر داده شده است؛ - البته هنوز چگونگی این میزبانی مجازی مشخص نیست که خود به ابهام ها افزوده است.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، پیش از ورود مهمان ناخوانده چینی ها، به عنوان آخرین مهمان ویژه نمایشگاه بین المللی کتاب تهران، به کشور، هرساله نمایشگاه کتاب تهران به گونه ای برگزار می شد که به نظر و به اعتقاد خیلی ها از ناشران گرفته تا نویسندگان و شاعران، بیشتر به یک فروشگاه کتاب بزرگ شبیه بود.

میرجلال الدین کزازی، نویسنده و مترجم در آستانه واپسین نمایشگاه بین المللی کتاب تهران با بیان این که آن چه ما نمایشگاه کتاب می نامیم به راستی یک نهاد کارساز و اثرگذار فرهنگی نیست، بیان کرده بود : نمایشگاه ما تفاوت هایی با نمایشگاه های دیگر دارد که باعث می شود کمتر قابلیت برگزاری به صورت مجازی را داشته باشد.

نمایشگاه ما بیشتر فروشگاه است، یعنی جنبه فروشگاهی آن نسبت به جنبه نمایشگاهی اش قوی تر است.

اما روز سه شنبه (25 شهریورماه 99) پس از گذشت حدود شش ماه از تعویق در برگزاری نمایشگاه بین المللی کتاب تهران و نمی شود و می شود های بسیار درباره مجازی شدن آن، آب پاکی روی دست ناشران ریخته و از برگزاری نمایش


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

نمایشگاه کتاب؛ از ابهام تا نمایشگاه مجازی

نمایشگاه کتاب؛ از ابهام تا نمایشگاه مجازی