مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 28 شهریور 1399 ساعت 16:552020-09-18حوادث

آتش در کارگاه فرآوری ضایعات پلاستیکی مشهد مهار شد


مدیر منطقه ششم آتش نشانی شهر مشهد از تلاش بیش از 30 آتش نشان 6 ایستگاه برای مهار آتش سوزی مهیب کارگاه فرآوری ضایعات پلاستیکی در شمال شرق این شهر خبر داد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از مشهد به نقل از روابط عمومی و امور فرهنگی سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری مشهد، آتشپاد سوم مرتضی باقری افزود: امروز جمعه در پی تماس تلفنی شهروندان با سامانه 125 مبنی بر مشاهده آتش و دود از درون یک سوله در شمال شرق شهر مشهد،ستاد فرماندهی بلافاصله آتش نشانان ایستگاه های 18،42،8،6،38،2 را به همراه 10 دستگاه خودرو سبک و سنگین اطفای حریق و همچنین خودرو توربوفن محل حادثه در انتهای بولوار پنج تن اعزام کرد.

مدیر منطقه ششم آتش نشانی شهر مشهد افزود: با حضور آتش نشانان در محل مشخص شد ،حریق در داخل سوله ای با کاربری ،فرآوری ضایعات پلاستیکی به وسعت 600 مترمربع به وقوع پیوسته و حریق در حال سرایت به سایر قسمت ها این سوله بود که به سرعت آتش نشانان از چندین جهت ضمن محاصره آتش، این حریق را پس از دقایقی عملیات ،مهار و ضمن کاوشی چندساعته و انجام عملیات لکه گیری این آتش سوزی را به صورت کامل اطفاء کردند.

وی ادامه داد: سرعت عمل آتش نشانان باعث جلوگیری از سرایت آتش سوزی به چندین کارگاه و انبار نگهداری مواد قابل اشتعال در مجاورت این مکان جلوگیری به عمل آمد که اگر این اتفا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

آتش در کارگاه فرآوری ضایعات پلاستیکی مشهد مهار شد

آتش در کارگاه فرآوری ضایعات پلاستیکی مشهد مهار شد