مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 28 شهریور 1399 ساعت 16:402020-09-18بين الملل

تحریم های نباید مانع رسیدن مواد غذایی به سوریه شود


فرستاده ویژه سازمان ملل متحد به سوریه گفت که تحریم های آمریکا علیه سوریه نباید دسترسی مردم این کشور به مواد غذایی و دارویی را محدود کند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازتابناک به نقل از فارس، «گیر پدرسون»، فرستاده ویژه سازمان ملل متحده به سوریه با انتقاد از تحریم‌های اقتصادی علیه سوریه گفت که هرگونه تحریم یک‌جانبه نباید مانع از دسترسی مردم این کشور به مواد غذایی و دارویی شود.

پدرسون که امروز جمعه در جلسه سارمان ملل در مورد سوریه سخنرانی می‌کرد، گفت: «باید ارسال کمک‌ها به همه مردم سوریه بدون هرگونه سیاسی‌کاری تضمین شود».

ایالات متحده آمریکا از اواخر خرداد (28 خرداد) تحریم‌های اقتصادی خود موسوم به «قانون سزار» را علیه دولت سوریه وضع کرده و طی این مدت شماری از اطرافیان رییس جمهور سوریه و مقامات کشوری و لشکری این کشور را در لیست سیاه تحریم‌های خود قرار داده است.

فرستاده ویژه سازمان ملل در امور سوریه همچنین از بازیگران خارجی در این کشور خواست که جلوی خشونت را گرفته و به وضعیت گروه‌های تروریستی در شرایط همکاری بین‌المللی رسیدگی کنند.

پدرسون در مورد کمیته قانون اساسی سوریه نیز گفت که اعضای این گروه همچنان بر جدول کار دور جدید نشست بر محور این کمیته به توافق نرسیده‌اند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تحریم های نباید مانع رسیدن مواد غذایی به سوریه شود

تحریم های نباید مانع رسیدن مواد غذایی به سوریه شود