مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 28 شهریور 1399 ساعت 16:352020-09-18سياسي

بانک اطلاعاتی دفاع مقدس برای نسل آینده تدوین شود


معاون فرهنگی و هنری حوزه هنری فارس گفت: باید از فرصت همزیستی با نسل ایثاگر و مدافعان مهین نهایت استفاده را برد و یک بانک اطلاعاتی جامع از آنان برای نسل آینده ایجاد و آماده کرد.

- عبدالرضا قیصری در گفت وگو با خبرگزاری فارس در شیراز اظهار داشت: استان فارس جمعیت ایثارگر قابل توجهی دارد و ستاد گرامیداشت چهلمین سالگرد دفاع مقدس به موقع تشکیل شد که رد این راستا کارگروه هایی هم شکل گرفت و دستگاه های فرهنگی کار خود را آغاز کرده اند.

وی افزود: امسال در هفته دفاع در حوزه هنری فارس، 21 عنوان برنامه در سطح استان در هفته دفاع مقدس برگزار خواهد شد.

قیصری به تعدادی از برنامه هایی شاخص که در حوزه هنری صورت خواهد گرفت، اشاره و بیان داشت: 9 کتاب آماده شده که که بسیار ارزشمندی و مستندنگاری که بسیار زمان و هزینه برده است که در خصوص شهید آیت الله ربانی، حضور قومیت های اقلیت های استان فارس در دفاع مقدس و .

است.

معاون حوزه هنری فارس گفت: یکی دیگر از برنامه هایی که توسط حوزه هنری فارس در ایام هفته دفاع مقدس انجام خواهد شد، پویش کتاب نمایش پایداری است که فراخوان آن را اعلام خواهیم کرد که طی آن علاقه مندان هنر نمایش، بخشی از کتابهایی که ما در فراخوان اعلام می کنیم را مطالعه می کنند و آن را به صورت نمایش از طریق گوشی تلفن همراه ضبط می کنند و برای ما ارس


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

بانک اطلاعاتی دفاع مقدس برای نسل آینده تدوین شود

بانک اطلاعاتی دفاع مقدس برای نسل آینده تدوین شود