مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 28 شهریور 1399 ساعت 16:252020-09-18اقتصادي

577 کارگاه نیمه صنعتی در زمینه تولید ماسک فعال هستند


رییس سازمان بسیج اصناف، بازاریان و فعالان اقتصادی کشور گفت: 577 کارگاه نیمه صنعتی صنفی و جهادی برای تولید روزانه 16 میلیون عدد ماسک فعالیت می کنند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری مهر ، غلامرضا حسن پور روز جمعه در حاشیه بازدید از چند واحد صنعتی و کارگاهی تولید انواع ماسک های بهداشتی در تبریز اظهار داشت: از ابتدای شروع ویروس کووید 19 درصدد تأمین مواد اولیه برای تولید اقلام بهداشتی در کشور هستیم.

وی ادامه داد: از ابتدای اسفندماه سال گذشته با تشکیل ستاد مرکزی، تأمین، تولید، توزیع و نظارت بر محلول های ضدعفونی کننده و ماسک های بهداشتی پیگیری می شود.

حسن پور با تشریح اقدامات بسیج اصناف در تولید ماسک گفت: در گام اول تولید ماسک از پارچه های چند بار مصرف با تأیید وزارت بهداشت آغاز شد و در کمتر از یک ماه 10 میلیون عدد ماسک از این نوع تحویل وزارتخانه بهداشت و درمان شد.

وی اضافه کرد: در مرحله بعدی تبدیل واحدهای صنفی پوشاک به ماسک در دستور کار قرار گرفت و مواد اولیه خاص آنها تأمین و ماسک های تولیدی در داروخانه ها توزیع شد که این اقدام کاهشی شدن قیمت ها به رغم وارداتی بودن بخشی از مواد اولیه تولید ماسک را در پی داشت.

رییس سازمان بسیج اصناف و فعالان اقتصادی کشور با اشاره به ظرفیت واحدهای صنعتی استان آذربایجان شرقی گفت: با توجه به توان صنعتی استان انتظا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

577 کارگاه نیمه صنعتی در زمینه تولید ماسک فعال هستند

577 کارگاه نیمه صنعتی در زمینه تولید ماسک فعال هستند