مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 28 شهریور 1399 ساعت 16:252020-09-18حوادث

حضور به موقع اهالی روستای ون مانع از گسترش آتش سوزی شد


مدیر روابط عمومی سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری کاشان گفت: بخشی از مراتع روستای ون، عصر امروز دچار آتش سوزی شد که با حضور به موقع و تلاش اهالی روستا، - ایسنا/اصفهان مدیر روابط عمومی سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری کاشان گفت: بخشی از مراتع روستای ون، عصر امروز دچار آتش سوزی شد که با حضور به موقع و تلاش اهالی روستا، آتش مهار و خاموش شد .

روح الله فدایی اظهار کرد: آتش سوزی در ارتفاعات روستا موسوم به سرسنجون ، ایجاد شده بود که با اطلاع رسانی به موقع در سطح روستا و حضور تعداد قابل توجهی از مردم مهار شد.

وی با تقدیر از این حرکت خودجوش اهالی روستا افزود: به علت صعب العبور بودن محل حادثه، اهالی روستا به صورت پیاده مسیر را طی کرده و با بیل و خاموش کننده آتش نشانی، نسبت به خاموش کردن آتش اقدام کردند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، مدیر روابط عمومی سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری کاشان تصریح کرد: با توجه به بارشهای بهاری و پوشش گیاهی، وقوع آتش سوزی بر اثر خطای انسانی مثل ریختن شیشه و فلز در طبیعت و یا عامل مستقیم انسان با ایجاد آتش به صورت عمد و غیرعمد مرتعهای کشور دور از انتظار نیست.

فدایی گفت: از مردم درخواست می شود از آتش افروزی در طبیعت خودداری کرده و در صورت ضرورت، قبل از ترک محل از خاموش بودن آتش اطمینان حاصل کنند و در صورت


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

حضور به موقع اهالی روستای ون مانع از گسترش آتش سوزی شد

حضور به موقع اهالی روستای ون مانع از گسترش آتش سوزی شد