مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 28 شهریور 1399 ساعت 15:402020-09-18اجتماعي

ناجا: زائران ایرانی از مرز شلمچه بازگردانده شدند


رییس مرکز اطلاع رسانی و ارتباطات نیروی انتظامی گفت: نیروی انتظامی از مردم تقاصا دارد با توجه به اینکه دولت عراق اعلام کرده هیچ گونه پذیرشی برای مراسم اربعین ندارد، - برای ورود به خاک عراق مراجعه نکنند زیرا همه مرزهای این کشور تا اطلاع ثانوی بسته است.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازجماران؛ به نقل از ایرنا، رییس مرکز اطلاع رسانی و ارتباطات نیروی انتظامی گفت: تعدادی از زائران ایرانی که برای شرکت در مراسم اربعین قصد سفر به عراق را داشتند و به مرز شلمچه مراجعه کرده بودند، به کشور بازگردانده شدند.

سرهنگ احمد خسروی افزود: امروز حدود 300 تا 400 نفر از زائران اربعین برای خروج از مرز ایران به عراق وارد مرز شلمچه شدند که با وساطت ماموران نیروی انتظامی و در آرامش کامل به کشور بازگردانده شدند.

وی گفت: نیروی انتظامی از مردم تقاصا دارد با توجه به اینکه دولت عراق اعلام کرده هیچ گونه پذیرشی برای مراسم اربعین ندارد، برای ورود به خاک عراق مراجعه نکنند زیرا همه مرزهای این کشور تا اطلاع ثانوی بسته است.

با توجه به شیوع بیماری همه گیر کووید19 و انتشار جهانی ویروس کرونا، دولت عراق اعلام کرده شهرهای کربلا و سایر شهرهای زیارتی این کشور امسال تا اطلاع ثانوی و به ویژه برای مراسم اربعین هیچگونه پذیرشی برای زائران ندارد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ناجا: زائران ایرانی از مرز شلمچه بازگردانده شدند

ناجا: زائران ایرانی از مرز شلمچه بازگردانده شدند