مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 28 شهریور 1399 ساعت 15:302020-09-18حوادث

دستگیری قاتل معروف به جعفر کله زرد در تربت جام


پس از دو درگیری با تلاش مامورین انتظامی در قتل یک جوان، قاتل (معروف به جعفر کله زرد) و دو نفر دیگر از همدستانش در بیمارستان تایباد در همان ساعت اولیه دستگیر شدند و در حادثه قتل امین بدری هم سه نفر مظنون دستگیر شدند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازجی پلاس، به نقل از ایلنا، دادستان عمومی و انقلاب تربت جام از قتل دوجوان با انگیزه های شخصی در سطح شهر با سلاح گرم خبر داد.

حمید علیزاده در مورد اولین قتل که جوانی به نام امین بدری در روز سه شنبه ساعت 23 به قتل رسید، گفت: در این رابطه دو نفر مظنون که احتمالا با قتل در ارتباط باشند در همان لحظات اول جرم دستگیر و در اختیار پلیس آگاهی قرار داده شد و تحقیقات در این زمینه ادامه دارد.

وی با اشاره به دومین قتل که با سلاح گرم در روز چهارشنبه ساعت 22 اتفاق افتاد گفت: در دومین قتل که جوانی به نام علی مولایی در یک نزاع دسته جمعی به قتل رسید بعد از وقوع قتل با پیگیری پلیس و حضور بازپرس یکی از ضاربین شناسایی و ساعتی بعد در بیمارستان تایباد، دستگیر شد.

دادستان ادامه داد: 2 نفر از ضاربین جزو اراذل و اوباش سطح یک شهرستان بوده و پیش از این با طرح موضوع در کمیته اطلاعات و شورای تامین دستور دستگیری ایشان با کلیه اختیارات قانونی به مامورین داده شده بود و این افراد دو شب قبل از وقوع قتل با هم درگیر و قرار دعوا گذاشته بودند و در ادا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

دستگیری قاتل معروف به جعفر کله زرد در تربت جام

دستگیری قاتل معروف به جعفر کله زرد در تربت جام