مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 28 شهریور 1399 ساعت 13:102020-09-18سياسي

نماینده ولی فقیه در بوشهر: گرانی های بی رویه معیشت مردم را بسیار سخت کرده است


نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه بوشهر مطابق معمول روزهای جمعه طی پیامی به نکات مهم روز پرداخته است.

متن پیام آدینه آیت الله صفایی بوشهری نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه بوشهر- 28 شهریور 1399 که نسخه ای از آن در اختیار ایسنا قرار گرفته به شرح زیر است: بسم الله الرّحمن الرّحیمالحمدلله ربّ العالمین و صلّی الله علی محمّد و آله الطّاهرین سیّما بقیّه الله فی الارضین و لعنه الله علی اعدائهم اجمعینسپاس و ستایش بی کران خدای را سزد که ما را به دین خود راه نمود و توفیق عبادت و طاعتش عنایت فرمود و سلام و درود بی پایان بر پیامبر هدایت و معرفت و خاندان پاک و طاهرینش که رهروی راه آنان طریق نجات و کمال است.

صبر و شکیبایی، استقامت و پایداری طریق سربلندی و پیروزی در تمامی عرصه‌های خرد و کلان زندگی است و مایه اجر و پاداش فراوان الهی می باشد.

(وَ لَنَجْزِیَنَّ الَّذِینَ صَبَرُوا أَجْرَهُمْ بِأَحْسَنِ ما کانُوا یَعْمَلُونَ)«بی تردید ما به کسانی که صبر پیشه می کنند پاداشی می‌دهیم که برتر از اعمال و صبرشان می باشد.

» سران جهان استکبار با تمام توان هم اینک به جهان اسلام و انقلاب شکوهمند اسلامی ایران فشارهای گوناگون و همه‌جانبه تحمیل کرده و می‌کند و به دنبال شکست و براندازی نظام مقدس اسلامی ایران و تسلیم جهان اسلام هستن


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

نماینده ولی فقیه در بوشهر: گرانی های بی رویه معیشت مردم را بسیار سخت کرده است

نماینده ولی فقیه در بوشهر: گرانی های بی رویه معیشت مردم را بسیار سخت کرده است