مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 28 شهریور 1399 ساعت 12:552020-09-18حوادث

500 آتش نشان جدیدالورود در مشهد سوگند یادکردند


مراسم اختتامیه دوره آموزشی بیش از 500 نفر از جدیدالورود به آتش نشانی مشهد با برگزاری آیین ملبس شدن و قرائت سوگندنامه در حضور مسئولان ارشد قضایی و شهری برگزار شد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از مشهد به نقل از پایگاه اطلاع رسانی شهرداری مشهد، امیر عزیزی، مدیرعامل سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری مشهد در این مراسم ضمن تشکر از تمامی همکارانی که توانستند طی 15 روز این دوره را به سرانجام برسانند، اظهار کرد: به طور متوسط برای هرکدام از آتش نشانان 114 ساعت در طول این دو هفته دوره آموزشی برگزارشده است که ازنظر سرانه آموزشی 60 هزار نفر آموزش به استعداد تمامی نفرات در یک شرایط اردوگاهی و شبانه روزی برگزارشده است.

مدیرعامل سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری مشهد افزود: برگزاری این دوره آموزشی با توجه به شرایط و دروس آموزشی در سطح کشور بی سابقه و بی نظیر بوده است و این پرسنل روزانه علاوه بر شرکت در کلاس های تئوری و عملی مرتبط با شغل آتش نشانی، در برنامه های انگیزشی و سخنرانی های مذهبی، اعتقادی و ورزشی شرکت کرده و یک دوره کاملاً اجرایی عملیاتی با سرفصل های تخصصی برگزار را پشت سر گذرانده اند.

وی خطاب به پرسنل جدیدالورود به آتش نشانی مشهد گفت: شما به زودی در ایستگاه های مختلف شهر مشهد مستقر خواهید شد و خدمت تک تک شما به نوعی عبادت ا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

500 آتش نشان جدیدالورود در مشهد سوگند یادکردند

500 آتش نشان جدیدالورود در مشهد سوگند یادکردند