مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 28 شهریور 1399 ساعت 12:452020-09-18سياسي

حفظ تمامیت ارضی مهم ترین دستاورد دفاع مقدس بود


امام جمعه دهاقان حفظ تمامیت ارضی و نظام اسلامی را بزرگ ترین دستاورد دفاع مقدس دانست.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از دهاقان، حجت الاسلام اصغر رضوانی در خطبه های نماز جمعه دهاقان با اشاره به آغاز هفته دفاع مقدس اظهار داشت: جنگی که در 31 شهریور ماه سال 59 بر کشور ما تحمیل شد، یکی از سنگین ترین جنگ های قرون اخیر بود که کشور ما در وضعیت نظامی خوبی نبود.

امام جمعه دهاقان با بیان این که این جنگ یک تجاوز ناجوانمردانه بود و 80 کشور به صورت مستقیم و کشورهای دیگری نیز به اشکال مختلف در این تجاوز نقش داشتند، افزود: جنگ تحمیلی رژیم بعثی عراق علیه ملت ایران یک جنگ سازماندهی شده بود، ملت ایران در این جنگ سرفراز بیرون آمدند که شهرستان دهاقان نیز در این جنگ 400 شهید تقدیم کرد.

وی حفظ تمامیت ارضی و نظام اسلامی را بزرگ ترین دستاورد دفاع مقدس برشمرد و گفت: در طی 200 سال گذشته 3 میلیون و 500 هزار متر مربع از خاک ایران جدا شد ولی در دفاع مقدس ملت ایران مردانه ایستاد و اجازه نداد یک وجب از خاک ایران دست دشمن بیفتد.

رضوانی با بیان این که ما در بایکوت خبری قرار داریم و اجازه بیان رشادت های ملت ایران در 8 سال دفاع مقدس داده نمی شود، بیان کرد: هفته دفاع مقدس فرصت مناسبی است که رسانه ها و به خصوص صدا و سیمای جمهوری اسلامی ایران ابعاد پنهان دفاع مقدس را ت


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

حفظ تمامیت ارضی مهم ترین دستاورد دفاع مقدس بود

حفظ تمامیت ارضی مهم ترین دستاورد دفاع مقدس بود