مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 28 شهریور 1399 ساعت 12:452020-09-18سياسي

فرهنگ دفاع مقدس نجات بخش سوریه و لبنان بود


تنها راه موفقیت کشور حرکت در مسیر فرهنگ دفاع مقدس است، فرهنگ دفاع مقدس نجات بخش سوریه و لبنان و جبهه های مقاومت بود و با الگوگیری از آن شهر حلب سوریه مانند خرمشهر ایران آزاد شد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از بویین میاندشت، حجت الاسلام حسن اسکندری ظهر امروز در خطبه های نماز جمعه شهر بویین میاندشت با بیان اینکه شهدا زنده هستند چون در مسیر تقوا به کاروان حسینی پیوستند، اظهار داشت: کسی که در میدان دفاع مقدس حضور داشت می تواند ادعای رعایت تقوا کند.

امام جمعه بویین میاندشت با بیان اینکه تقوا سبب قدرت یاران امام حسین(ع) در صحنه عاشورا شد، گفت: در هشت سال دفاع مقدس جز خنده بر لبان رزمندگان هیچ گاه غم و غصه دیده نمی شد و همین دلیلی بر پیروزی در مقابله با جبهه دشمن بود.

وی افزود: هر سال هفته دفاع مقدس به صورت نمادین گرامی داشته می شود اما آیا با تأسی از فرهنگ دفاع مقدس در مسیر رونق اقتصاد کشور کار و تلاشی شده است؟ کدام کشوری منابع زمینی و ذخایر انرژی مثل کشور ما دارد، کدام کشوری سرمایه دفاع مقدس دارد.

اسکندری اضافه کرد: غربی ها فکر کرده اند با رقص و پایکوبی می توانند به جامعه نشاط ببخشند در صورتی که فقط لجن زاری بیش نیست، اگر اهداف و آرمان های کشورمان را با غربی ها مقایسه کنید خواهید متوجه شد دینداری نشاط می آورد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

فرهنگ دفاع مقدس نجات بخش سوریه و لبنان بود

فرهنگ دفاع مقدس نجات بخش سوریه و لبنان بود