مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 28 شهریور 1399 ساعت 12:252020-09-18سياسي

معافیت رانندگان پلدختری از پرداخت عوارض آزاد راه عملیاتی شود


مطالبه مردم شهرهای پلدختر و معمولان از مسئولان استان عملیاتی کردن معافیت رانندگان این شهرستان از پرداخت عوارض آزاد راه است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از پلدختر، حجت الاسلام سیدمحسن موسوی در خطبه های نماز جمعه اظهار داشت: آزاد راه پل زال تنها راه مواصلاتی مردم پلدختر و معمولان پس از تخریب جاده قدیم در سیل فروردین ماه 1398 به مرکز استان است که دریافت عوارض از مردم در این مسیر ظلم فاحش و بی عدالتی در حق این مردم سیل زده به ویژه در این شرایط و وضعیت هشدار کرونا است.

  وی افزود: بنابراین از استاندار و نماینده ولی فقیه در استان لرستان درخواست می شود این مطالبه که براساس مراجعه های مکرر مردم پلدختر و معمولان است را به جد پیگیری و عملیاتی کنند.

  امام جمعه پلدختر گفت: محور مواصلاتی پلدختر_معمولان به پیمان رفته و عملیات بازسازی آن آغاز شده که از این بابت از وزیر راه و شهرسازی که با حضور وی این پروژه آغاز شد قدردانی می شود که امروز نیز تا حد مطلوبی پیشرفت هایی داشته است.

وی افزود: با توجه به زمان بر بودن بازسازی محور پلدختر_خرم آباد که حداقل در کمترین زمان تا سال 1403 ادامه دارد مردم به ناچار باید با مشکلات تردد دست و پنجه نرم کنند، از این رو نیازمند راه مواصلاتی برای ارتباط با مرکز استان و این یک ضرورت برای زندگی روزمره آنان است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

معافیت رانندگان پلدختری از پرداخت عوارض آزاد راه عملیاتی شود

معافیت رانندگان پلدختری از پرداخت عوارض آزاد راه عملیاتی شود