مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 28 شهریور 1399 ساعت 12:252020-09-18اقتصادي

خراسان رضوی خواهان تهاتر کالا به ازای صادرات است/ تأمین اعتبار راه آهن خواف ـ هرات


معاون هماهنگی امور اقتصادی استانداری خراسان رضوی گفت: خراسان رضوی خواهان تهاتر کالاست بدین معنا که تاجران بتوانند به ازای صادرات، بخشی از کالاهای موردنیاز ضروری استان را وارد کنند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از مشهد به نقل از اداره کل روابط عمومی استانداری خراسان رضوی، علی رسولیان در نشست کارگروه توسعه صادرات خراسان رضوی در محل اتاق بازرگانی مشهد افزود: این استان پیشنهاد داده است که تاجران، به جای اظهار بخشی از ارز صادراتی خود، کالاهای موردنیاز استان را وارد کنند.

معاون هماهنگی امور اقتصادی استانداری خراسان رضوی بیان کرد: مشکل تاجران خراسان رضوی بازگشت ارز حاصل از صادرات نیست بلکه مشکل روش بازگشت ارز و مسائل مرتبط با آن است که باید روش های جایگزین برای آن در نظر گرفت.

وی با تأکید بر لزوم تسریع در بازگشت مالیات ارزش افزوده پرداختی صادرکنندگان گفت: روی آن دستور مستقیم داده است.

رسولیان افزود: ارزش گذاری کالاهای صادراتی به ویژه زعفران باید مبتنی بر واقعیات باشد ازاین رو کاهش نرخ پایه گمرکی زعفران برای صادرات آن ضروری است.

وی با تأکید بر انسجام مدیران خراسان رضوی برای حل مشکلات و پرهیز از ارجاع بیش ازحد مشکلات به تهران گفت: برخی از واحدهای تولیدی در مورد ترخیص مواد اولیه از گمرک با مشکلات جدی مواجه بودند که با همراه


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

خراسان رضوی خواهان تهاتر کالا به ازای صادرات است/ تأمین اعتبار راه آهن خواف ـ هرات

خراسان رضوی خواهان تهاتر کالا به ازای صادرات است/ تأمین اعتبار راه آهن خواف ـ هرات