مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 28 شهریور 1399 ساعت 12:102020-09-18دانش

70درصد واحدهای دانشگاه فرهنگیان بالای 60 سال عمر دارند


70 درصد واحدهای دانشگاه فرهنگیان بیش از 60 سال عمر دارند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازمهر حسین خنیفر ظهر جمعه در جمع خبرنگاران کاشانی با بیان اینکه در حال حاضر در کشور بیش از 190 هزار معلم کمبود داریم، اظهار داشت: خوشبختانه با پیگیری های انجام شده و مساعدت دولت 20 هزار ردیف استخدام برای 20 رشته دانشگاه فرهنگیان ایجاد شده است که دانشجویان این رشته ها به استخدام آموزش و پرورش درآمده اند.

وی با بیان اینکه خوشبختانه دانشگاه فرهنگیان در طول سه سال اخیر پیشرفت خوبی در زمینه جذب دانشجو برای تربیت معلم داشته است، ابراز داشت: در تلاش هستیم 28 هزار ردیف استخدامی هم از طریق ماده 28 جذب کنیم.

رییس دانشگاه فرهنگیان تصریح کرد: با این استخدام ها و همچنین مجوز پنج هزار استخدامی قبلی 77 هزار معلم در آموزش و پرورش استخدام می شوند.

وی با بیان اینکه بیش از 90 درصد نیاز آموزش و پرورش به معلم تا سال 1401 برطرف می شود، بیان داشت: امسال 21 هزار فارغ التحصیل دانشگاه فرهنگیان وارد آموزش و پرورش می شوند و تا مهرماه سال آینده نیز 40 هزار دانشجوی دیگر فارغ التحصیل می شوند.

خنیفر با اشاره به پروژه های نیمه تمام دانشگاه فرهنگیان یادآور شد: خیرین می توانند کمک زیادی برای تأمین فضای کالبدی دانشگاه فرهنگیان داشته باشند و حضور خیرین در کاشان یک الگو برای کل کشور در این زمینه است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

70درصد واحدهای دانشگاه فرهنگیان بالای 60 سال عمر دارند

70درصد واحدهای دانشگاه فرهنگیان بالای 60 سال عمر دارند