مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 28 شهریور 1399 ساعت 11:252020-09-18اقتصادي

زمان انتظار صدور کارت سوخت دو ماهه شد/ اطلاعات لیزری پشت کارت باید صحیح باشد


مدیرعامل شرکت ملی پخش فراورده های نفتی: تا دوماه آینده، کارت های سوخت همه متقاضیانی که درخواست صدور کارت المثنی داشته اند صادر و ارسال خواهد شد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری مهر به نقل از صدا و سیما، کرامت ویس کرمی گفت: هم اکنون 550 هزار مالک خودرو متقاضی کارت سوخت المثنی هستند همه این کارت ها در کمتر از دو ماه دیگر صادر خواهد شد.

وی با بیان اینکه 550 هزار تقاضا صدور کارت سوخت المثنی، تقاضاهایی است که از ابتدای تیرماه ثبت شده اند گفت: هم اکنون کارت سوخت همه ثبت نام های انجام شده تا پایان خردادماه صادر و ارسال شده یا درحال ارسال است.

ویس کرمی با بیان اینکه به دلیل مشکل در تأمین کارت خام، فرآیند صدور کارت هوشمند سوخت با تأخیر انجام شد افزود: با پیگیری های انجام شده کارت خام به اندازه کافی تأمین شده و هم اکنون روزانه 15 تا 20 هزار کارت هوشمند سوخت شخصی سازی شده و برای ارسال در اختیار پست قرار می گیرد.

مدیرعامل شرکت ملی پخش فراورده های نفتی با بیان اینکه هم اکنون مدت انتظار برای صدور کارت سوخت به کمتر از دوماه رسیده گفت: البته این مدت برای خودروهای شخصی است و تقاضای صدور کارت برای خودروهای عمومی شامل خودروهای دیزلی، تک سوز و دوگانه سوز همانند روال سابق در کمتر از یک ماه صادر و ارسال می شود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

زمان انتظار صدور کارت سوخت دو ماهه شد/ اطلاعات لیزری پشت کارت باید صحیح باشد

زمان انتظار صدور کارت سوخت دو ماهه شد/ اطلاعات لیزری پشت کارت باید صحیح باشد