مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 28 شهریور 1399 ساعت 10:552020-09-18سياسي

دام های سبک عشایر ابرکوه واکسینه می شوند


سرپرست شبکه دامپزشکی ابرکوه از آغاز طرح واکسیناسیون تب مالت 10 هزار راس از دام های سبک عشایر در این شهرستان خبر داد.

- ایسنا/یزد سرپرست شبکه دامپزشکی ابرکوه از آغاز طرح واکسیناسیون تب مالت 10 هزار راس از دام های سبک عشایر در این شهرستان خبر داد.

سعید امید سالاری در گفت وگو با خبرنگار ایسنا در این باره اظهار کرد: دام های عشایر و کوچ رو شهرستان ابرکوه که در مناطق ییلاقی استان فارس هستند، تحت پوشش حداکثری طرح واکسیناسیون علیه بیماری بروسلوز (تب مالت) قرار گرفته اند و این طرح تا پایان شهریورماه ادامه خواهد داشت.

وی با بیان این که این طرح ویژه دام های زیر یک سال(بره و بزغاله) انجام می شود، ابراز کرد: جمعیت دام عشایر شهرستان ابرکوه حدود 50 هزار رأس است که با وجود مشکلات فراوان در زمینه خدمت رسانی و انجام واکسیناسیون، امسال با اجرای این طرح بیش از 10 هزار بره و بزغاله و همچنین بیش از 500 قلاده سگ تا پایان شهریورماه تحت پوشش واکسیناسیون تب مالت و هاری قرار می گیرند.

امیدسالاری با بیان این که طرح مذکور از نیمه شهریورماه آغاز شده است، خاطرنشان کرد: تاکنون بیش از چهار هزار بره و بزغاله و همچنین بیش از 200 قلاده سگ در مناطق عشایر باغک، باغ ملک، لعشوری، دو مسکرون، دوچاهی، امیدآباد و لای توت، تحت پوشش عملیات واکسیناسیون قرار گرفته اند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

دام های سبک عشایر ابرکوه واکسینه می شوند

دام های سبک عشایر ابرکوه واکسینه می شوند