مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 28 شهریور 1399 ساعت 10:552020-09-18اقتصادي

سوق یافتن سرمایه های میلیاردی یزد به سمت کشاورزی نوین


مدیر برنامه و بودجه سازمان جهادکشاورزی استان یزد عمده تقاضای تسهیلات کشاورزی در این استان را مربوط به حوزه تولیدات گیاهی، گلخانه ای و کشاورزی نوین ذکر کرد و گفت: - ایسنا/یزد مدیر برنامه و بودجه سازمان جهادکشاورزی استان یزد عمده تقاضای تسهیلات کشاورزی در این استان را مربوط به حوزه تولیدات گیاهی، گلخانه ای و کشاورزی نوین ذکر کرد و گفت: در سال گذشته 226 میلیارد ریال تسهیلات در این حوزه به متقاضیان پرداخت شد.

رمضان اسپرس در گفت وگو با خبرنگار ایسنا در مورد میزان سرمایه گذاری در حوزه کشاورزی استان، اظهار کرد: سال گذشته از محل تسهیلات بانکی، سه هزار و 612 نفر از متقاضیان این بخش برای دریافت 1100 میلیارد تومان تسهیلات به بانک های عامل معرفی شدند.

وی افزود: 604 نفر از مجموع این متقاضیان موفق به دریافت تسهیلاتی به مبلغ 226 میلیارد تومان در رسته های مختلف کشاورزی شدند که عمده ترین این طرح ها مربوط به حوزه تولیدات گیاهی، گلخانه ای و کشاورزی نوین بوده است.

مدیر برنامه و بودجه سازمان جهادکشاورزی استان با اشاره به معرفی 817 نفر از متقاضیان بخش تولیدات گیاهی و گلخانه ای به بانک های عامل طی این مدت، تصریح کرد: بانک ها مبلغ 258 میلیارد تومان تسهیلات را برای این بخش در نظر گرفته بودند که از این میزان 227 نفر از متقاضیان موفق به دریافت 102 میلیارد تو


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

سوق یافتن سرمایه های میلیاردی یزد به سمت کشاورزی نوین

سوق یافتن سرمایه های میلیاردی یزد به سمت کشاورزی نوین