مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 28 شهریور 1399 ساعت 10:452020-09-18اجتماعي

اوج کج سلیقگی و بد سلیقگی شهرداری تبریز


کج سلیقگی و بد سلیقگی در امور شهرداری تبریز از کارهای پیش پا افتاده تا امور مهم بیداد می کند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از تبریز، در روزهای گذشته در سطح شهر تبریز شهرداری  بنرهایی از اشعار استاد شهریار  در چایکنار و بعضی نقاط دیگر نصب کرده تحت عنوان به (انتخاب شهروندان ) که بصورت اتفاقی به چند مورد برخورد کردم یا اشعار از استاد شهریار نبود و بنام استاد شهریار زده بودند یا مصراع ها را پس و پیش نوشته و یا بعضی از کلمات را دستکاری کرده بودند.

  بعنوان نمونه بیت  تا جهان باقی و آیین محبت باقی است  چشم ما در پی خوبان جهان خواهد بود  که مصراع ها را پس و پیش نوشته بودند    یا تنها بیت:  حسینه یئرلر آغلار گویلر آغلار  بتول و مرتضی،  پیغمبر آغلار   که سروده مرحوم عبدالحسین خازن می باشد را با اعتبار تضمین آن توسط استاد شهریار بنام استاد شهریار نوشته بودند.

  باید گفت در اینجور کارها که در ملا عام قرار می گیرد شهرداری مختصر زحمتی بکشد و با اهل فن این گونه مسایل را مطرح کند تا حداقل کارشان بی عیب و نقص باشد.

  سال ها پیش در اطراف مقبره الشعرا که الان با حلبی ها احاطه شده بنرهایی با اشعار و ابیات تعدادی از شعرای متقدم و متاخر تبریز نصب کرده بودند که ابیاتی غلط و آشفته و درهم و گاه ابیاتی بسیار سست بود که یکی از رفقا پیگیر موضوع از روابط عموم


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

اوج کج سلیقگی و بد سلیقگی شهرداری تبریز

اوج کج سلیقگی و بد سلیقگی شهرداری تبریز