مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 28 شهریور 1399 ساعت 10:402020-09-18اقتصادي

21 میلیارد و 400 میلیون ریال برای ساماندهی سراب فارسبان اختصاص یافت


21 میلیارد و 400 میلیون ریال اعتبار برای ساماندهی سراب فارسبان اختصاص یافت - مراد ناصری امروز در گفت وگو با خبرنگار فارس در نهاوند با بیان اینکه به منظور ادامه ساماندهی سراب فارسبان نهاوند در 6 ماهه دوم ، 21 میلیارد و 400 میلیون ریال اعتبار اختصاص یافت اظهار کرد: با این میزان اعتبار و هزینه های قبلی برای ساماندهی، تاکنون بیش از 60 میلیارد ریال در این مکان هزینه شده است.

وی افزود: هزینه های صورت گرفته در این مکان صرف اجرای روشنایی سایت داخلی سراب، احداث سرویس بهداشتی، سکوی نشیمن، ایجاد زیرساخت های آنتن دهی تلفن همراه و تقویت اینترنت و آسفالت راه دسترسی شده است.

فرماندار شهرستان نهاوند در ادامه با ضرورت تعیین بهره بردار برای نگهداری از سایت سراب فارسبان گفت: وقتی برای برج نوری و روشنایی سراب فارسبان فقط 4 میلیارد ریال هزینه می شود لذا تعیین بهره بردار مهمترین اولویت برای حفظ زیرساخت های موجود در سراب است.

وی بر ضرورت تعیین تکلیف بهره بردار برای دیگر سراب های شهرستان اشاره کرد و یادآور شد: به منظور ساماندهی فعالیت دیگر سراب های شهرستان مقرر شده که مدیریت سراب گیان بر عهده شهرداری گیان ، سراب گاماسیاب با منابع طبیعی باشد.

ناصری تاکید کرد: تا تعیین نهایی بهره بردار برای سراب فارسبان، میراث فرهنگی متولی نگهداری از آن خواهد بود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

21 میلیارد و 400 میلیون ریال برای ساماندهی سراب فارسبان اختصاص یافت

21 میلیارد و 400 میلیون ریال برای ساماندهی سراب فارسبان اختصاص یافت