مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 28 شهریور 1399 ساعت 10:252020-09-18سياسي

وا دادگان داخلی اقتصاد کشور را شرطی کردند


وادادگان داخلی و افرادی که درگیر روایت های غلط دشمنان شدند بر روی مباحث و شگردهای مختلف دشمن صحه می گذارند و اقتصاد کشور را شرطی کردند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از پردیس حجت الاسلام سید حسین حسینی امام جمعه پردیس در خطبه های عبادی و سیاسی نماز جمعه این هفته شهرستان پردیس که بعدازظهر امروز در مسجد الغدیر پردیس و با حضور پررنگ و پرشور نمازگزاران برگزار شد، ضمن دعوت نمازگزاران به تقوای الهی و بیان مناسب های هفته آینده، اظهار کرد: در فضای مجازی مطالب حق و شرعی منتشر می شود اما مطالب غیرواقعی و جنجالی در این فضا باعث گم شدن این مطالب می شود.

وی ادامه داد: حرام خوری، رشوه و نزول بصیرت را از فرد می گیرد و اگر کارمندی بیش از کارکرد و حق خود حقوق پولی بگیرد حرام خواری می کند و این باعث کم رنگ شدن اعتماد مردم می شود.

امام جمعه پردیس افزود: جنگ دشمن با سند 2030 آغاز شده و استقلال فرهنگی کشور به عنوان مهم ترین مساله کشور را هدف قرار داده است که این سند به دشمنان اجازه تربیت سرباز و رعیت کردن جوانان ما را می دهد.

حجت الاسلام حسینی اضافه کرد: این سند برای دشمن یعنی نقشه راهی برای نفوذ و جنگ علیه ملت ایران و این طرح توسط رهبری مشخص شده اما در کشور برای اجرای آن مقاومت می شود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

وا دادگان داخلی اقتصاد کشور را شرطی کردند

وا دادگان داخلی اقتصاد کشور را شرطی کردند