مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 28 شهریور 1399 ساعت 10:252020-09-18سياسي

انتقاد ائمه جمعه کرمان از گرانی های لجام گسیخته و بی منطق در کشور


ائمه جمعه کرمان با اشاره به گرانی های لجام گسیخته و بی منطق حال حاضر در کشور بر چاره اندیشی دولتمردان برای دغدغه معیشت مردم تأکید کردند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از کرمان، حجت الاسلام منتظری در خطبه های نماز جمعه  شهر انار به هفته دفاع مقدس اشاره کرد و گفت: باید برکت های الهی دفاع مقدس را برای نسل های بعد از دوران جنگ بیان کنیم.

حجت الاسلام منتظری افزود: ملت ایران در این جنگ و دفاع مقدس، انقلابش را به جهان صادر  و مظلومیت خود و ستم متجاوزان را ثابت کرد.

وی افزود: در این دفاع مقدس، جمهوری اسلامی ایران بر خلاف حاکمان و پادشاهان خیانتکار گذشته، حتی یک وجب از خاک میهن اسلامی را به دشمن واگذار نکرد.

در دفاع مقدس ملت ایران ریشه های انقلاب اسلامی را محکم کرده و حس برادری و وطن دوستی را در نهاد یکایک مردم بارور کرد.

حجت الاسلام منتظری با بیان اینکه ملت ایران نشان داد که سالیان سال می تواند با قدرت های ستمگر و ابرقدرت ها مبارزه کند، ادامه داد: تمام دستاوردهای هشت سال دفاع مقدس را مرهون خون پاک شهیدان، تلاش ها و فداکاری های خانواده معظم شهیدان و ملت بزرگ ایران هستیم.

معیشت دغدغه روزانه و روزمرّه مردم شده است حجت الاسلام حسین فضیلتی نیا امام جمعه موقت عنبرآباد در خطبه های نماز جمعه این شهر با اشاره به 31 شهریور آغاز هفته دفاع مقدس و سا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

انتقاد ائمه جمعه کرمان از گرانی های لجام گسیخته و بی منطق در کشور

انتقاد ائمه جمعه کرمان از گرانی های لجام گسیخته و بی منطق در کشور