مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 28 شهریور 1399 ساعت 10:252020-09-18سياسي

دولت نوسان ساعتی قیمت ها سریعا کنترل کند/ سند 2030 دروازه استعمار فرانو است


امام جمعه شهرستان نیر با بیان اینکه دشمنان در عرصه جنگ نظامی، تحریم اقتصادی و تهدید موفق نشدند، گفت: دشمنان اسلام امروز در صدد هستند تا با راه اندازی جنگ نرم همچون برجام و سند 2030 به مقابله با انقلاب اسلامی بپردازند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از اردبیل، حجت الاسلام آیت نعمتی در خطبه های این هفته نماز جمعه شهرستان نیر با انتقاد از عدم کنترل قیمت ها در جامعه اظهار کرد: شایسته است مسؤولان با حمایت از تولید کننده ها و سرمایه گذاران افزایش قیمت کالاهای اساسی و مورد نیاز مردم در جامعه را کنترل کنند.

وی به افزایش نامتعارف قیمت کالاها در جامعه اشاره کرد و گفت: این موضوع باید در سریع ترین زمان مورد نظارت و کنترل قرار گیرد.

 امام جمعه شهرستان نیر با بیان اینکه صندلی مسؤولان در کشور ما حاصل خون جوانان مردم است، تصریح کرد: مسؤولان باید با حمایت از تولیدکنندگان و سرمایه گذاران قدردانی خود را از ملت ایران عملا نشان دهند.

لزوم دستیابی به علم و فناوری وی در ادامه با اشاره به آیات قرآن کریم و روایات برجای مانده از ائمه معصومین(ع) در خصوص اهمیت دستیابی به علم و فناوری افزود: جوان ها، متخصصین، دانشجویان و نخبگان ما در به دست آوردن علم و تکنولوژی روز باید بیش از پیش تلاش کنند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

دولت نوسان ساعتی قیمت ها سریعا کنترل کند/ سند 2030 دروازه استعمار فرانو است

دولت نوسان ساعتی قیمت ها سریعا کنترل کند/ سند 2030 دروازه استعمار فرانو است