مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 28 شهریور 1399 ساعت 10:252020-09-18سياسي

لزوم مدیریت کارآمد در مهار گرانی افسارگسیخته


گرانی های افسارگسیخته موجود نارضایتی های اقشار مختلف به خصوص قشر مستضعف را به دنبال داشته است که این روند نیازمند مدیریت صحیح و کارآمد است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از فیروزآباد، آیت الله سیدعزیزاله هاشمی زاده ظهر امروز در خطبه های عبادی، سیاسی نماز جمعه فیروزآباد با اشاره به گرانی های افسارگسیخته موجود که نارضایتی های اقشار مختلف به خصوص قشر مستضعف را به دنبال داشته اظهار داشت: در زمینه مهار قیمتها چنان چه مدیریت صحیحی از سوی مسئولان اجرایی نظام صورت گیرد، مسلماً بسیار مؤثر خواهد بود.

وی افزود: به عنوان مثال مدیریت در جهاد کشاورزی اگر خوب اعمال شود هرج و مرج قیمت های موجود در بازار شکسته و اگر وزارت صمت به درستی اعمال مدیریت کند مسئله گرانی خودرو و اقلام زیرمجموعه وزارت صمت وضعیت فعلی را نخواهد داشت.

امام جمعه فیروزآباد ادامه داد: امید است مسئولان نگاه عمیق به ارزش پول ملی داشته که این خود 80 درصد موفقیت کنترل این نابسامانی ها به دنبال دارد و قطعاً اگر تلاش شود می توان امیدوار بود که مسئله گرانی های موجود در بازار خاتمه پیدا می کند.

دفاع مقدس، جنگ ایمان با کفر بود هاشمی زاده در بخش دیگری از سخنان خود با اشاره به ولادت با سعادت امام باقر (ع) و تبریک این روز به امت اسلامی و همچنین هفته پیش رو تحت عنوان هفته دفاع مقدس اضا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

لزوم مدیریت کارآمد در مهار گرانی افسارگسیخته

لزوم مدیریت کارآمد در مهار گرانی افسارگسیخته