مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 28 شهریور 1399 ساعت 10:152020-09-18سياسي

رشد قیمت ها بیانگر نبود نظارت است/ امیدی به خارجی ها نیست


رشد فزاینده قیمت ها نشان می دهد که نظارت جدی نیست و بازار رها شده است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، حجت الاسلام ابراهیم بحرانی در خطبه های نمازجمعه این هفته بندر دیر، با تسلیت فرا رسیدن ماه صفر، اظهار داشت: راز پیروزی نهضت عاشورا، ایستادگی اهل بیت امام حسین (ع) بعد از شهادت آن بزرگوار است.

امام جمعه موقت بندر دیر با بیان اینکه باید راه شهدا را ادامه دهیم، افزود: از دشمن نترسیم، به وعده الهی ایمان داشته باشیم، ایستادگی کرده و به تکلیفمان به موقع عمل کنیم.

وی با اعلام اینکه امروز هم هر کشور و دولتی هر جای دنیا ایستادگی کند پیروز است، عنوان کرد: علت دشمنی دشمنان ایستادگی ملت ما است و می ترسند انقلاب اسلامی ایران به یک الگو تبدیل شود.

خطیب جمعه دیر گفت: امروز جمهوری اسلامی به الگو و مدل ایستادگی در جهان تبدیل شده است و این چیزی است که آمریکایی ها را نگران کرده و تمام اقدامات آنها از به وجود آوردن داعش تا معامله قرن، گرفتن این روحیه مقاومت از ایران است.

راه انقلاب و شهدا را ادامه دهیم وی بیان کرد: با الگوگیری عاشورا با ایستادگی راه انقلاب و شهدا را ادامه دهیم و بدانیم پیروزی قطعی است.

بحرانی با گرامیداشت هفته دفاع مقدس، اضافه کرد: پیام دفاع مقدس این است که باید خود را قوی کنیم چرا که هر جا و هر موقع از موضع قدرت حرف زده و ایستاده ایم دش


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

رشد قیمت ها بیانگر نبود نظارت است/ امیدی به خارجی ها نیست

رشد قیمت ها بیانگر نبود نظارت است/ امیدی به خارجی ها نیست