مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 28 شهریور 1399 ساعت 10:102020-09-18سياسي

رسیدگی به شرایط بودجه ای مهمترین اولویت حوزه توسعه مدیریت و منابع بنیاد شهید است


معاون توسعه مدیریت و منابع بنیاد شهید و امور ایثارگران گفت:در سال جاری برنامه ما اصلاح پایه های بودجه ای این مجموعه است و بر همین اساس ستاد بودجه بنیاد با حضور معاونین بنیاد شهید و امور ایثارگران و مشاورین شکل گرفته است.

- معاون توسعه مدیریت و منابع بنیاد شهید و امور ایثارگران گفت:در سال جاری برنامه ما اصلاح پایه های بودجه ای این مجموعه است و بر همین اساس ستاد بودجه بنیاد با حضور معاونین بنیاد شهید و امور ایثارگران و مشاورین شکل گرفته است.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، ملک محمد نجفی روز جمعه 28 شهریور در دومین روز از همایش مدیران بنیاد شهید و امور ایثارگران که به صورت ویدئوکنفرانس در مجتمع فرهنگی اقامتی ایثار استان البرز در حال برگزاری است، سیاست و راهبرد کنونی بنیاد شهید و امور ایثارگران را رسیدگی به موضوع بودجه این مجموعه عنوان کرد و افزود: تأمین منابع برای پرداخت مطالبات ایثارگران عزیز مهمترین موضوعی بود که در شروع کار از سوی جناب مهندس اوحدی به ما اعلام شد.

وی افزود: بر همین اساس تلاشی شبانه روزی توسط تمام اجزای معاونت توسعه مدیریت و منابع بنیاد و با محوریت رییس بنیاد شهید و امور ایثارگران آغاز شد و ایشان در ابتدای کار به ما اعلام کرد که مجوز تأمین منابع از سوی دولت دریافت شده است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

رسیدگی به شرایط بودجه ای مهمترین اولویت حوزه توسعه مدیریت و منابع بنیاد شهید است

رسیدگی به شرایط بودجه ای مهمترین اولویت حوزه توسعه مدیریت و منابع بنیاد شهید است