مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 28 شهریور 1399 ساعت 10:052020-09-18سياسي

سرنوشت اسراییل به دست جریان مقاومت رقم خواهد خورد


امام جمعه همدان بابیان اینکه سرنوشت اسراییل به دست جریان مقاومت رقم خواهد خورد، گفت: اسراییل با عادی سازی روابط خود با دیگر کشورهای به ظاهر اسلامی به دنبال سیطره بر فلسطین است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، آیت الله حبیب الله شعبانی موثقی ظهر جمعه در خطبه های نماز جمعه همدان با دعوت نماز گزاران به رعایت تقوا و با اشاره به عادی سازی روابط بین برخی کشورهای به ظاهر اسلامی با اسراییل گفت: به نظر می رسد این اقدام فتح بابی برای کشورهایی که به دنبال عادی سازی روابط خود با اسراییل هستند شده تا جایی که حتی در کشورهای خود پایگاه نظامی برای اسراییل ایجاد کنند.

امام جمعه همدان با بیان اینکه سفیر امارات در واشنگتن مصاحبه ای انجام داده و عنوان کرده اشتراکات امارات با اسراییل بیشتر از اشتراکات امارات با فلسطین است، گفت: به کجا رسیده ایم که برخی کشورهای اسلامی این چنین رفتاری از خود نشان می دهند.

وی با بیان اینکه این سوال به ذهن می رسد که نقطه اشتراکات با اسراییل چیست و مگر اسراییل جز قتل و جنایت و کودک کشی چیز دیگری دارد؟، گفت: در 70 سال گذشته خیلی کشورها تلاش کردند تا روابط خود با اسراییل عادی سازی شود اما سرنوشت آنها نشان می دهد که راه به جایی نبرده اند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

سرنوشت اسراییل به دست جریان مقاومت رقم خواهد خورد

سرنوشت اسراییل به دست جریان مقاومت رقم خواهد خورد