مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 28 شهریور 1399 ساعت 10:052020-09-18سياسي

دفاع مقدس مولفه های جدیدی را در نظام بین الملل عرضه کرده است


نماینده ولی فقیه در مازندران، دوران دفاع مقدس را تجلی مقاومت و ایستادگی دانست و گفت: این دوران مولفه های جدیدی را در عرصه های بین المللی ارائه کرده است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، آیت الله محمدباقر محمدی لایینی در خطبه های نماز جمعه ساری با اظهار اینکه دفاع مقدس از ماندگارترین افتخارات ملت ایران اسلامی به شمار می رود، افزود: امروز باید فرهنگ مقاومت و دفاع مقدس را در جامعه بسط و گسترش دهیم.

وی با عنوان اینکه دفاع مقدس یادآور رشادتها و جانفشانی های ملت سلحشور ایران اسلامی به شمار می رود، تصریح کرد: دفاع مقدس مؤلفه های جدیدی از مقاومت و ایستادگی را در عرصه های بین المللی ارائه کرده است.

وی با بیان اینکه امروز جامعه نیازمند احیای فرهنگ مقاومت دوران دفاع مقدس است، یادآور شد: دوران دفاع مقدس مشت محکمی بر دهان ابرقدرت ها و یاوه گویی های آنان است.

امام جمعه ساری به مقاومت و ایستادگی ایران برابر نظام استکبار جهانی در دوران دفاع مقدس اشاره و اضافه کرد: از این رو این دوره از بزرگترین و ماندگارترین افتخارات ایران اسلامی به شمار می رود.

نماینده ولی فقیه در مازندران با اشاره به اینکه هفته دفاع مقدس یادآور و تجلی مقاومت و ایستادگی است خواستار برنامه ریزی برای ترویج فرهنگ این دوران در جامعه اسلامی شد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

دفاع مقدس مولفه های جدیدی را در نظام بین الملل عرضه کرده است

دفاع مقدس مولفه های جدیدی را در نظام بین الملل عرضه کرده است