مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 28 شهریور 1399 ساعت 10:052020-09-18سياسي

توافق برخی کشورهای عربی با صهیونیست خیانت به جهان اسلام است


امام جمعه رودسر با اشاره به امضای صلح نامه توسط برخی از کشورهای عربی منطقه مانند امارات و بحرین با رژیم صهیونیستی گفت: به زودی این کشورهای عربی در مقابل خیانت به جهان اسلام و توافق با رژیم صهیونیستی پشیمان خواهند شد و از سوی مردم آزاده خود پاسخ محکمی دریافت خواهند کرد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از رودسر، حجت الاسلام والمسلمین تقی روحانی در خطبه های عبادی سیاسی نماز جمعه این هفته شهرستان رودسر در مسجد ملاامیرا اظهار کرد: 31 شهریور آغاز هفته دفاع مقدس است و باید یاد دلیرمردانی که در دوران هشت سال دفاع مقدس با جان خود ایثار کردند گرامی داشت.

وی با بیان اینکه زنان و مردان ما در کنار رزمندگان هشت سال دفاع مقدس در دفاع از تمامیت ارضی این کشور شجاعانه تلاش کردند تا در مقابل دشمنان به پیروزی برسیم، افزود: فداکاری و مجاهدت رزمندگان دوران دفاع مقدس موجب زنده نگه داشتن اسلام و عزت و افتخار برای انقلاب اسلامی شد.

امام جمعه رودسر رسیدن به خودکفایی به ویژه در حوزه نظامی را حاصل هشت دفاع جانانه ملت ایران خواند و گفت: پیشرفت عظیم نظامی ایران اسلامی به عنوان یک عامل بازدارنده موجب شده تا هیچ قدرتی در جهان به خود اجازه تجاوز به کشورمان را ندهد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

توافق برخی کشورهای عربی با صهیونیست خیانت به جهان اسلام است

توافق برخی کشورهای عربی با صهیونیست خیانت به جهان اسلام است