مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 28 شهریور 1399 ساعت 10:052020-09-18سياسي

برگزاری همایش بزرگ «اقتدار چهل» در سمنان


مدیرکل بنیاد حفظ آثار و نشر ارزش های دفاع مقدس استان سمنان از برگزاری همایش بزرگ «اقتدار چهل» در استان سمنان به مناسبت هفته دفاع مقدس خبر داد.

- مدیرکل بنیاد حفظ آثار و نشر ارزش های دفاع مقدس استان سمنان از برگزاری همایش بزرگ اقتدار چهل در استان سمنان به مناسبت هفته دفاع مقدس خبر داد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، سرهنگ محمدحسن سلامی با اشاره به برگزاری همایش بزرگ اقتدار چهل در استان سمنان به مناسبت هفته دفاع مقدس توضیح داد: این همایش به دیدار پیشکسوتان، فرماندهان و رزمندگان هشت سال دفاع مقدس از استان سمنان همراه با سایر نقاط کشور با فرمانده معظم کل قوا، حضرت امام خامنه ای اختصاص دارد که به صورت ویدئوکنفرانس اجرا خواهد شد.

مدیرکل بنیاد حفظ آثار و نشر ارزش های دفاع مقدس استان سمنان با گرامیداشت نام، یاد و خاطره امام راحل، سه هزار شهید سرافراز استان سمنان و سردار شهید حاج قاسم سلیمانی گفت: هم زمان با آغاز برنامه های هفته دفاع مقدس در چهلمین سالگرد جنگ تحمیلی، در ویژه برنامه ای که روز 31 شهریورماه امسال برگزار می شود، جمعی از پیشکسوتان و رزمندگان دوران دفاع مقدس به صورت ارتباط زنده و تصویری در محضر مقام عظمای ولایت حاضر خواهند شد.

سلامی خاطرنشان کرد: نمایشگاه دستاوردهای چهلمین سالگرد دفاع مقدس نیز روز دوشنبه، 31 شهریورماه امسال از سا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

برگزاری همایش بزرگ «اقتدار چهل» در سمنان

برگزاری همایش بزرگ «اقتدار چهل» در سمنان