مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 28 شهریور 1399 ساعت 09:402020-09-18ورزشي

دیوان محاسبات به موضوع قراردادهای ورزشی به طور جدی ورود کند


دیوان محاسبات باید به طور جدی به قراردادهای ورزشی وارد شده و از حیف و میل بیت المال جلوگیری کند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر حجت الاسلام ابوالفضل سلیمانی در خطبه های این هفته نماز جمعه آران و بیدگل با اشاره به فرارسیدن هفته دفاع مقدس اظهار داشت: برای دفاع مشروع مقدس ملت ایران در مقابل تجاوز ارتش بعثی عراق تحلیل های فراوانی در طول سال ها انجام شده است ولی تحلیل اصلی همان سخن رهبر معظم انقلاب است که دفاع در مقابل تجاوز را مشروع دانستند.

وی با بیان اینکه با توجه به آیات قرآن باید از حق دفاع کرد، ابراز داشت: این رویه باعث می شود تا راه حقیقت ادامه داشته باشد.

امام جمعه آران و بیدگل با بیان اینکه دفاع قبل از اینکه حتی مشروع باشد معقول است، تصریح کرد: دفاع جانانه از ارزشهای دینی و ناموس یک ملت عزت آفرین است.

وی با اشاره به اینکه برای حفظ منافع ملی باید اقتدار داشته باشیم، بیان داشت: دفاع مقدس ایران به گفته امام راحل 18 برکت برای انقلاب اسلامی داشت که از جمله این برکت ها به افزایش خودباوری در میان مردم می توان اشاره کرد.

ضرورت نظارت های مستمر و جدی دولت برای رفع مشکلات معیشتی مردم حجت الاسلام سلیمانی همچنین با اشاره به مشکلات اقتصادی مردم یادآور شد: دولت باید برای رفع مشکلات معیشتی مردم نظارت های مستمر و جدی در تمامی عرصه ها انجام دهد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

دیوان محاسبات به موضوع قراردادهای ورزشی به طور جدی ورود کند

دیوان محاسبات به موضوع قراردادهای ورزشی به طور جدی ورود کند