مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 28 شهریور 1399 ساعت 09:352020-09-18سياسي

اجرای طرح مشارکتی آبفا در تامین آب نیروگاه ایسین و روستاهای مجاور


استاندار هرمزگان بر تسریع در اجرای طرح مشارکتی تامین آب نیروگاه برق حرارتی ایسین و هشت روستای این منطقه توسط شرکت آب و فاضلاب استان تاکید کرد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از بندرعباس، فریدون همتی گفت: با مشارکت آبفا هرمزگان و نیروگاه برق حرارتی سیکل ترکیبی ایسین علاوه بر نیروگاه، باید شاهد جاری شدن جریان آب در هشت روستای شهرستان بندرعباس شامل؛ فاریاب ایسین، قلعه ایسین، محله نو ایسین، هورمودر، بنوبند، بنوبندپاتل، بنوبندف پاسنگ و خورلول باشیم.

  وی هدف از اجرای این طرح مشارکتی را تحقق گامی اساسی در راستای محرومیت زدایی و تامین آب پایدار منطقه بیان کرد و گفت: این طرح شامل چهار پروژه؛ خط انتقال دوم آبرسانی به ایستگاه پمپاژ چهچکور به طول 9 کیلومتر از خط انتقال آب بندرعباس، احداث مخزن ذخیره آب به حجم 2 هزار مترمکعب ، انتقال آب به طول 8700 متر از ایستگاه پمپاژ چهچکور تا مخزن ذخیره ایسین و اجرای خط انتقالی به طول 4 کیلومتر از مخزن ذخیره ایسین تا نیروگاه برق حرارتی است.

   استاندار هرمزگان اظهار داشت: در حال حاضر یک باب ایستگاه پمپاژ چهچکور با توان 1.

5 مگاوات و پروژه انتقال آب تا ایستگاه پمپاژ چهچکور به طول 9 کیلومتر با اعتباری برابر 300 میلیارد ریال توسط توسط شرکت آب و فاضلاب اجرا شده و برای تکمیل این طرح آبرسانی اعتباری بالغ بر 400 می


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

اجرای طرح مشارکتی آبفا در تامین آب نیروگاه ایسین و روستاهای مجاور

اجرای طرح مشارکتی آبفا در تامین آب نیروگاه ایسین و روستاهای مجاور