مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 28 شهریور 1399 ساعت 09:302020-09-18سياسي

نیازمند تقویت همکاری ها برای مبارزه با عوامل ناامنی در مرز هستیم


معاون امنیتی و انتظامی وزارت کشور در گفتگو با قائم مقام وزارت کشور ترکیه گفت: دو کشور نیازمند تقویت همکاری های دو جانبه برای مبارزه با عوامل برهم زننده نظم و امنیت در جدار مرز مشترک هستند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری مهر ، حسین ذوالفقاری معاون امنیتی و انتظامی وزارت کشور روز چهارشنبه در تماس تلفنی با محترم اینجه قائم مقام وزارت کشور جمهوری ترکیه گفتگو کرد.

قائم مقام وزارت کشور جمهوری ترکیه در این گفتگوی تلفنی ضمن اشاره به نشست اخیر شورای عالی راهبردی ایران و ترکیه که به میزبانی تهران و به شکل ویدیو کنفرانس برگزار شد، گفت: امیدوارم نتایج برگزاری چنین نشست هایی به تقویت هرچه بیشتر همکاری های دو جانبه دو کشور به ویژه در زمینه تامین امنیت رفاه و آسایش دو ملت منتهی گردد.

محترم اینجه ضمن تقدیر از عملیات نظامی اخیر جمهوری اسلامی ایران علیه مواضع گروهک های تروریست عنوان کرد: امیدوارم با تداوم چنین عملیات هایی هدف دولت های متخاصم در بی ثبات سازی منطقه و از بین بردن ارتباط دو کشور با استفاده ابزاری از گروهک های معاند و تروریست خنثی گردد.

ذوالفقاری معاون امنیتی و انتظامی وزارت کشور نیز با اشاره به اینکه همکاری های نزدیک دو کشور مانع از سوء استفاده تروریست ها و برهم زنندگان نظم و آرامش دو کشور خواهد شد، عنوان کرد: اقتدار امنیتی و نظامی


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

نیازمند تقویت همکاری ها برای مبارزه با عوامل ناامنی در مرز هستیم

نیازمند تقویت همکاری ها برای مبارزه با عوامل ناامنی در مرز هستیم