مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 28 شهریور 1399 ساعت 09:202020-09-18سياسي

زنجانی ها در ایام محرم مقید به رعایت ضوابط بهداشتی بودند


مردم زنجان در ماه محرم نشان دادند که ولایت مدار بوده و یوم العباس با همه عظمتش با ابتکاری جدید و توزیع 110 هزار بسته معیشتی و بهداشتی در قالب رزمایش کمک مومنانه نشانه این ارادت بود.

- ایسنا/زنجان مردم زنجان در ماه محرم نشان دادند که ولایت مدار بوده و یوم العباس با همه عظمتش با ابتکاری جدید و توزیع 110 هزار بسته معیشتی و بهداشتی در قالب رزمایش کمک مومنانه نشانه این ارادت بود.

آیت الله علی خاتمی ظهر امروز (28 شهریورماه) و در اولین نماز جمعه زنجان در سال 1399، با اشاره به شیوع ویروس کرونا در دنیا و بروز مشکلات در این رابطه، اظهار کرد: با توجه به شرایط کشور از آغاز سال تاکنون، نماز جمعه در زنجان و بسیاری از شهرهایی که با شرایط دشوار بیماری مواجه بودند برپا نشده بود؛ ولی با توجه به رعایت پروتکل های بهداشتی و تدوین و ابلاغ آن، امروز اولین نماز جمعه سال در شهر زنجان به شکلی باشکوه برگزار شد.

وی، با بیان اینکه مردم زنجان از ابتدای مواجه با ویروس منحوس کرونا در کشور، عملکرد نسبتا خوبی در رعایت ضوابط بهداشتی ابلاغی داشتند، افزود: عزاداران حسینی در زنجان، در ماه محرم ثابت کردند که مقید به پروتکل های بهداشتی هستند و نمونه بارز آن را در یوم العباس مشاهده کردیم.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

زنجانی ها در ایام محرم مقید به رعایت ضوابط بهداشتی بودند

زنجانی ها در ایام محرم مقید به رعایت ضوابط بهداشتی بودند