مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 28 شهریور 1399 ساعت 08:552020-09-18سياسي

گشایش اقتصادی را به نتیجه انتخابات آمریکا گره زدن خطای راهبردی است


امروز هم اگر دولت، مجلس، ملت و دستگاه قضایی، اقتصاد مقاومتی را جدی بگیرند گشایش اقتصادی ایجاد می شود، گشایش اقتصادی را به نتیجه انتخابات فاسد آمریکا گره زدن خطای راهبردی است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از ساوه، حجت الاسلام سید ابراهیم حسینی ظهر امروز در خطبه های نماز جمعه این شهر اجرای شریعت الهی در برپا داری دین خدا را سفارش خدای متعال به همه پیامبران و امت ها دانست و گفت: معنای اقامه دین، تمسک به شرایع الهی و طبق آن عمل کردن و مداومت بر آن و فراخواندن مردم به سوی آن است که البته این حقیقت جز با تشکیل حکومت اسلامی و اقتدار دینی میسر نمی شود.

  وی افزود: مثلاً ادارات و کارگزاران حکومت اگر متشرع باشند، ادارات ما از رشوه و اختلاس و بی عدالتی و تبعیض پاک می شود، مردان و زنان ما اگر مراعات حجاب و عفاف را بکنند، چشم چرانی ها، بی عفتی ها و طلاق ها شکل نمی گیرد.

  خطیب نماز جمعه ساوه با تاکید بر اینکه دستگاه قضایی ما اگر حکم شرعی قصاص جنایتکار و قاتل را بی ملاحظه و بی کم و کاست اجرا کند جرم و جنایت کاهش می یابد تصریح کرد: قصاص حکم قطعی الهی و مجازات قاتل و جنایتکار است، دستگاه قضایی باید شریعت اسلامی را اجرا کند و به جنجال آفرینی و مرثیه سرایی دشمنان و مخالفان توجه نکند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

گشایش اقتصادی را به نتیجه انتخابات آمریکا گره زدن خطای راهبردی است

گشایش اقتصادی را به نتیجه انتخابات آمریکا گره زدن خطای راهبردی است