مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 28 شهریور 1399 ساعت 08:552020-09-18سياسي

فعالیت فرمانداران در شرایط تحریم های ظالمانه باید میدانی و دو برابر شود


معاون سیاسی اجتماعی استاندار سیستان و بلوچستان گفت: در شرایط بی سابقه تحریم های ظالمانه دشمنان قرار داریم و مردم در مضیقه هستند از فرمانداران انتظار داریم به صورت میدانی دو برابر وقت معمول کار کنند و در کنار مردم باشند.

- ایسنا/سیستان و بلوچستان معاون سیاسی اجتماعی استاندار سیستان و بلوچستان گفت: در شرایط بی سابقه تحریم های ظالمانه دشمنان قرار داریم و مردم در مضیقه هستند از فرمانداران انتظار داریم به صورت میدانی دو برابر وقت معمول کار کنند و در کنار مردم باشند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا علی زینی وند روز جمعه در حاشیه سمینار فرمانداران سیستان و بلوچستان در گفت وگو با خبرنگاران اظهارداشت: این سمینار با توجه به اینکه در سال آخر دولت قرار داریم برای ارزیابی و جمع بندی اقدامات انجام شده در فضایی که قابلیت رعایت پروتکل های بهداشتی را دارد، برگزار شد.

وی ادامه داد: محوریت موضوع مورد بحث در این سمینار پروژه های حوزه عمرانی و روستاها بود البته درباره مباحث مهم دیگر سیستان و بلوچستان مانند گازرسانی، تخصیص بودجه پروژه های کلان، ارزیابی از بازگشایی مدارس و تاکید بر رعایت پروتکل های بهداشتی در مراسم دهه آخر صفر نیز گفت وگو شد.

معاون سیاسی و اجتماعی استاندار سیستان و بلوچستان با بیان اینکه در حوزه حوادث طبیعی از جمله سیل نیز اتفاقات خوبی


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

فعالیت فرمانداران در شرایط تحریم های ظالمانه باید میدانی و دو برابر شود

فعالیت فرمانداران در شرایط تحریم های ظالمانه باید میدانی و دو برابر شود