مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 28 شهریور 1399 ساعت 08:352020-09-18فناوري

اجبار قشر سنتی به استفاده از فیلترشکن با فیلترینگ تلگرام


به اعتقاد کارشناسان تولید محتوا، فیلتر زمانی آغاز می شود که در رقابت خود را ضعیف می دانیم و این درحالی است که با فیلترینگ تلگرام، قشر سنتی هم به استفاده اجباری از فیلترشکن روی آورده و قبح آن شکسته شده است.

- به اعتقاد کارشناسان تولید محتوا، فیلتر زمانی آغاز می شود که در رقابت خود را ضعیف می دانیم و این درحالی است که با فیلترینگ تلگرام، قشر سنتی هم به استفاده اجباری از فیلترشکن روی آورده و قبح آن شکسته شده است.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا به نقل از وزارت ارتباطات و فناوری اطلاعات، پنجاه و پنجمین نشست نقد و اندیشه با موضوع تولید محتوا در فضای مجازی با حضور سیدبشیر حسینی، استاد دانشگاه و رییس باشگاه سواد رسانه ای و مهدی انجیدنی، مدیرعامل پیام رسان گپ، برگزار شد.

سیدبشیر حسینی در تعریف محتوا با بیان اینکه تولید ساده ترین تا حرفه ای ترین محتوا، تولید محتوا است، گفت: دعوای اینکه چه تولیدی محتوا است دعوای بی موردی است که برای پاک کردن صورت مسئله مطرح می شود.

در حالی که هر چیزی که پیام می رساند، رسانه است.

وی درباره تولید محتوا در فضای مجازی و مشکلاتی که در این حوزه وجود دارد، با بیان اینکه نهادها نگران قدرت خود هستند، تصریح کرد: این در حالی است که در دنیای جدید قدرت دست مردم است و نهادها پدرسالاری گذشته را ندارند و مردم هم به ابزار دسترسی پی


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

اجبار قشر سنتی به استفاده از فیلترشکن با فیلترینگ تلگرام

اجبار قشر سنتی به استفاده از فیلترشکن با فیلترینگ تلگرام