مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 28 شهریور 1399 ساعت 07:552020-09-18اقتصادي

واکنش ربیعی به سودجویی با ارز 4200 تومانی


جریان سودجویی در شرایطی که دولت دچار شوک شده وجود دارد، و در این جریان سودجویی، افراد ملی فکر نمی کنند، به عنوان مثال شخصی مجوز واردات کالایی را با ارز 4200 گرفته یا کالایی که به واسطه مواد اولیه با ارز 4200 کالای تکمیلی شده است تا زمانی برای تغییر قیمت نگه می دارد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازتابناک به نقل از تسنیم؛ سخنگوی دولت در جمع خبرنگاران با اشاره به برخی تخلفات صورت گرفته در نحوه هزینه ارز 4200 تومان گفت: عده‌ای سودجو کالا‌هایی را با ارز 4200 تومانی تهیه کرده‌اند، اما قصد تزریق آن به بازار را ندارند.

علی ربیعی سخنگوی دولت در جمع خبرنگاران اصفهان با اشاره به تلاش دشمن برای ایجاد ناامنی روانی اظهار داشت: این اقدام دشمن حربه روانی است که دشمنان برای ضربه‌زدن به نظام بهره می‌برند و راه مقابله با آن ایجاد وحدت و همدلی در کشور است.

وی افزود: جریان سودجویی در شرایطی که دولت دچار شوک شده وجود دارد، و در این جریان سودجویی، افراد ملی فکر نمی‌کنند، به عنوان مثال شخصی مجوز واردات کالایی را با ارز 4200 گرفته یا کالایی که به واسطه مواد اولیه با ارز 4200 کالای تکمیلی شده است تا زمانی برای تغییر قیمت نگه می‌دارد.

سخنگوی دولت با بیان لزوم نظارت در این موارد گفت: در این شرایط موضوع نظارت و مقابله با سودجویی مطرح می‌شود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

واکنش ربیعی به سودجویی با ارز 4200 تومانی

واکنش ربیعی به سودجویی با ارز 4200 تومانی