مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 28 شهریور 1399 ساعت 07:502020-09-18بين الملل

10 سال حبس؛ مجازات مخالفت با سازش امارات و اسراییل


یک فعال اماراتی فاش کرد که مخالفت با عادی سازی روابط با رژیم صهیونیستی در این کشور 10 سال حبس و جریمه مالی سنگین برای مخالفان به همراه دارد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، حمد الشامسی ، فعال اماراتی مقیم ترکیه در گفتگو با عربی21 درباره عدم وجود مخالفت با عادی سازی روابط با رژیم صهیونیستی در کشورش اظهار کرد: هر فردی که در امارات با عادی سازی روابط با اسراییل مخالفت کند با 10 سال حبس و جریمه مالی یک میلیون درهمی مواجه خواهد شد.

وی افزود: ما شاهد واکنش برخی اماراتی‌ها در شبکه‌های اجتماعی بودیم و متاسفانه شاهد توییت‌هایی در حمایت از عادی‌سازی روابط با اسراییل بودیم، اما با این وجود تأیید کنندگان عادی سازی روابط با اسراییل اندک بوده و دولت در تمامی مواضع سیاست خارجی خود بر روی این افراد حساب باز کرده است و تمامی مواضع آن در سال‌های اخیر در قبال قطر، ترکیه، اخوان المسلمین و دیگر مسائل توسط این گروه ترویج و تأیید شده است.

الشامسی در ادامه تصریح کرد: ما در امارات متولد و در آنجا بزرگ شده‌ایم، مسئله فلسطین در قلب ملت امارات جای دارد و دلیل مخالفت نکردن با طرح عادی سازی روابط با اسراییل به جریمه مالی یک میلیون درهمی علاوه بر حبس به مدت 10 سال برای مخالفان باز می‌گردد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

10 سال حبس؛ مجازات مخالفت با سازش امارات و اسراییل

10 سال حبس؛ مجازات مخالفت با سازش امارات و اسراییل