مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 28 شهریور 1399 ساعت 07:452020-09-18بين الملل

اعمال محدودیت های جدید در اروپا همزمان با موج دوم کرونا در منطقه


امروز (جمعه) با عبور شمار مبتلایان جهانی کرونا از 30 میلیون نفر و هشدار سازمان جهانی بهداشت نسبت به «میزان نگران کننده انتقال»، بخش های وسیعی از اروپا برای جلوگیری از شیوع آن محدودیت های گسترده جدیدی اعمال کردند.

- امروز (جمعه) با عبور شمار مبتلایان جهانی کرونا از 30 میلیون نفر و هشدار سازمان جهانی بهداشت نسبت به میزان نگران کننده انتقال ، بخش های وسیعی از اروپا برای جلوگیری از شیوع آن محدودیت های گسترده جدیدی اعمال کردند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، انگلیس تجمعات را محدود کرده و فرانسه قرار است محدودیت های جدیدی را برای شهرهای بزرگ ایجاد کند و این در حالی است که دولت های سراسر قاره اروپا در حال مبارزه با فعالیت جدید بیماری کووید-19 هستند.

بیش از 950 هزار نفر از زمان شیوع کروناویروس تاکنون جان خود را از دست داده اند که از این آمار بیش از 200 هزار نفر متعلق به اروپا بوده است.

هانس کلوگه، مدیر منطقه ای سازمان جهانی بهداشت در اروپا گفت که پس از ثبت 54 هزار مورد ابتلا در هفته گذشته در این قاره باید زنگ خطری در منطقه به صدا درآید، چرا که این آمار یک رکورد جدید محسوب می شود.

کلوگه در یک کنفرانس خبری آنلاین از کپنهاگ اظهار داشت اگرچه این اعداد نشانه تست گیری گسترده تری است اما همچنین میزان نگران کننده انتقال را در سراسر منطقه نشان می دهد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

اعمال محدودیت های جدید در اروپا همزمان با موج دوم کرونا در منطقه

اعمال محدودیت های جدید در اروپا همزمان با موج دوم کرونا در منطقه