مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 28 شهریور 1399 ساعت 07:302020-09-18اقتصادي

تحریم چه تاثیری بر سفره مردم گذاشته است؟


عضو هیات نمایندگان اتاق بازرگانی تهران گفت:تحریم و کرونا قدرت خرید طبقه متوسط و طبقه فقیر را با کاهشی جدی روبرو کرده اند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازتابناک، عباس آرگون، در گفتگو با خبرآنلاین با تاکید بر اینکه در بعد اقصادی باید دلایل عمده رشد تورم و مشکلات متعددی که گریبان اقتصاد را گرفته است، مورد بررسی قرار گیرد، گفت: ما باید تحریم را از دو منظر مورد بررسی قرار دهیم.

یکی تبعات سیاسی تحریم و دیگری تبعات اقتصادی آن.

او در توضیح این مطلب ادامه داد: قتی می‌خواهیم موضوع تحریم را بررسی کنیم، با دو نوع نگاه داخلی و خارجی مواجه هستیم، به هر حال در بعد بیرونی، ادبیات ما باید به گونه‌ای باشد که موفقیت‌هایمان در این عرصه نمود داشته باشد و طبیعی است که ما در حوزه برخورد با تحریم موفقیت‌هایی را داشته‌ایم که کمتر کشوری قادر به کسب آن است.

آرگون ادامه داد: اگر از توفیق‌های سیاسی و مقاومت در این بخش بگذریم، به واقعیات اقتصادی می‌رسیم و می‌بینیم به هر حال زحماتی غیرقابل انکار را برایمان به همراه داشته است، واقعیت این است که تحریم سبب شده است دسترسی ما به نظام اقتصادی جهان از میان برود و نتوانیم طبق قواعد عادی با دنیا کار کنیم، در عین حال هزینه نقل و انتقال پول، هزینه صادرات کالا، هزینه واردات کالا افزایش می‌یابد و در عین حال ریسک


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تحریم چه تاثیری بر سفره مردم گذاشته است؟

تحریم چه تاثیری بر سفره مردم گذاشته است؟