مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 28 شهریور 1399 ساعت 07:152020-09-18سياسي

آرزوی حضور تمام کشورهای جهان در سالن اجلاس اصفهان


امیدوارم روزی مانند سازمان ملل که از تمام کشورهای جهان در آن حضور دارند در سالن اجلاس اصفهان نیز شخصیت های مهم کشورهای دنیا حضور یابند و اجلاس مهم بین المللی در این سالن برگزار شود.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از اصفهان به نقل از اداره ارتباطات رسانه ای شهرداری اصفهان، مدیران رسانه های اصفهان از پروژه های مختلف شهر اصفهان مانند خط دو قطار شهری، حلقه چهارم حفاظتی شهر اصفهان و پروژه های مرتبط با این مسیر، مرکز نمایشگاه های بین المللی استان و سالن اجلاس سران بازدید کردند.

 قدرت اله نوروزی، شهردار اصفهان پس از این بازدید در نشست با مدیران رسانه ها، اظهار کرد: از بهترین تصمیماتی که در این دوره مدیریت شهری گرفته شد ورود به پروژه هایی بود که در راستای عدالت فضایی و توسعه پایدار قرار داشت زیرا اجرای پروژه های مرتبط با توسعه پایدار متعلق به جامعه بشریت در حال و آینده است.

وی تصریح کرد: پروژه های بزرگی که در سطح شهر اصفهان در حال رقم خوردن است از جمله کارهای اساسی و زیرساختی شهر اصفهان است، نمی توانیم اصفهان را جهان شهر بدانیم در حالیکه این جهان شهر فاقد مترو باشد؛ شهر اصفهان جمعیتی بالغ بر دو میلیون نفر دارد و لازم است که چنین جمعیتی برخوردار از خطوط مترو گسترده باشد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

آرزوی حضور تمام کشورهای جهان در سالن اجلاس اصفهان

آرزوی حضور تمام کشورهای جهان در سالن اجلاس اصفهان