مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 28 شهریور 1399 ساعت 07:052020-09-18بين الملل

کوشنر یک مصاحبه تلویزیونی را بعد از سخنان مجری درمورد توافق های عادی سازی لغو کرد


جارد کوشنر مصاحبه ای با اندریا میچل، مجری تلویزیون شبکه ام سی ان بی سی را که قرار بود برای صحبت درخصوص توافق های عادی سازی میان امارات و بحرین با اسراییل نمایش داده شود، - جارد کوشنر مصاحبه ای با اندریا میچل، مجری تلویزیون شبکه ام سی ان بی سی را که قرار بود برای صحبت درخصوص توافق های عادی سازی میان امارات و بحرین با اسراییل نمایش داده شود، چند ساعت قبل از حضور در این برنامه لغو کرد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، به نقل از القدس العربی، اندریا میچل، این مجری تلویزیونی گفته بود، با وجود اینکه این مصاحبه از چند روز قبل برای آن تدارک داده شده بود، اما جارد کوشنر، مشاور و داماد رییس جمهوری آمریکا این مصاحبه را لغو کرد.

این مجری تلویزیونی گفت که تمایل داشت از کوشنر در مورد میانجی گری آمریکا در توافق های صلح سوال بپرسد.

پس از لغو مصاحبه، خبرنگار امور خارجی در شبکه ان بی سی نیوز، لغو این مصاحبه با کوشنر را مرتبط با یک گزارش پیشین از این مجری دانست که در آن، توافق عادی سازی و دستاوردهای کذایی در سیاست خارجه را کم اهمیت خوانده بود.

این مجری قدیمی و کارکشته گفته بود، ترامپ با غرور اعلام کرد که اولین کشور عربی از سال 1994 اسراییل را به رسمیت شناخته است، اما در واقع توافق های بی سر و صدایی میان دو طرف وجود داشت و تبادل اطلاعاتی میان آنها انجام می شد و


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

کوشنر یک مصاحبه تلویزیونی را بعد از سخنان مجری درمورد توافق های عادی سازی لغو کرد

کوشنر یک مصاحبه تلویزیونی را بعد از سخنان مجری درمورد توافق های عادی سازی لغو کرد