مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 28 شهریور 1399 ساعت 06:402020-09-18بين الملل

فعال اماراتی: مخالفت با عادی سازی روابط در امارات 10 سال حبس دارد


یک فعال اماراتی فاش کرد که مخالفت با عادی سازی روابط با رژیم صهیونیستی در این کشور 10 سال حبس و جریمه مالی سنگین برای مخالفان به همراه دارد.

- یک فعال اماراتی فاش کرد که مخالفت با عادی سازی روابط با رژیم صهیونیستی در این کشور 10 سال حبس و جریمه مالی سنگین برای مخالفان به همراه دارد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، حمد الشامسی ، فعال اماراتی مقیم ترکیه در گفت وگو با عربی21 درباره عدم وجود مخالفت با عادی سازی روابط با رژیم صهیونیستی در کشورش اظهار کرد: هر فردی که در امارات با عادی سازی روابط با اسراییل مخالفت کند با 10 سال حبس و جریمه مالی یک میلیون درهمی مواجه خواهد شد.

وی افزود: ما شاهد واکنش برخی اماراتی ها در شبکه های اجتماعی بودیم و متاسفانه شاهد توییت هایی در حمایت از عادی سازی روابط با اسراییل بودیم، اما با این وجود تأیید کنندگان عادی سازی روابط با اسراییل اندک بوده و دولت در تمامی مواضع سیاست خارجی خود بر روی این افراد حساب باز کرده است و تمامی مواضع آن در سال های اخیر در قبال قطر، ترکیه، اخوان المسلمین و دیگر مسائل توسط این گروه ترویج و تأیید شده است.

الشامسی در ادامه تصریح کرد: ما در امارات متولد و در آنجا بزرگ شده ایم، مسئله فلسطین در قلب ملت امارات جای دارد و دلیل مخالفت نکردن با طرح عادی سازی روابط با اسراییل به جریمه مالی یک میلیو


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

فعال اماراتی: مخالفت با عادی سازی روابط در امارات 10 سال حبس دارد

فعال اماراتی: مخالفت با عادی سازی روابط در امارات 10 سال حبس دارد