مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 28 شهریور 1399 ساعت 06:352020-09-18سياسي

بهره برداری از 12هزارمین مسکن بهسازی روستایی ممسنی در روستای عباس آباد


12هزارمین مسکن بهسازی شده روستایی شهرستان از محل تسهیلات این بنیاد در روستای عباس آباد بخش مرکزی افتتاح و مورد بهره برداری قرار گرفت.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از شیراز، به نقل از روابط عمومی فرمانداری ممسنی در سفر یک روزه مدیرکل بنیاد مسکن انقلاب اسلامی استان فارس، 12هزارمین مسکن بهسازی شده روستایی شهرستان از محل تسهیلات این بنیاد در روستای عباس آباد بخش مرکزی افتتاح و مورد بهره برداری قرار گرفت.

فرماندار ممسنی در این مراسم گفت: در این سفر از روستاهای مجموعه توکل اباد (توکل آباد ،سررود) و دشت تیرتاج در بخش دشمن زیاری و عباس آباد بخش مرکزی بازدید شد.

همچنین در سفر مدیر و معاونین بنیاد مسکن به بخش دشمن زیاری که با حضور فرماندار ممسنی و بخشدار دشمن زیاری صورت گرفت از مجموعه گردشگری سررود که توسط بخش خصوصی با طراحی خاص سنتی و با استفاده از وسایل و المان های محلی با بیش از 90درصد پیشرفت فیزیکی در حال احداث می باشد و تعدادی از واحدهای در حال احداث مسکن روستایی بازدید شد .

عطاالله زمانی در ادامه این  سفر از پروژه در حال احداث کانال سیل بر دشت تیرتاج که توسط بنیاد مسکن در حال احداث است نیز بازدید کرد.

بازدید از روستای عباس اباد بخش مرکزی شهرستان ممسنی از دیگر برنامه های این سفر بود که با همراهی امام جمعه و فرماندار و بخشدار مرکزی


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

بهره برداری از 12هزارمین مسکن بهسازی روستایی ممسنی در روستای عباس آباد

بهره برداری از 12هزارمین مسکن بهسازی روستایی ممسنی در روستای عباس آباد